minus elab rullnokk

Kodus ma vaatan telekat tavaliselt ilma hääleta, sest keegi siis magab. Ja kui ei maga, siis pigem on hääl liiga vaikne kui normaalne ;). Autos on mul kassetiga originaalmakk ja pidevalt 2 last. See jälle omakorda tähendab, et ma sõidan väga korralikult ja muusika ei mängi.

Sellegi poolest elab minus rullnokk, kes mõnikord siis, kui ma üksi autos olen tõstab pead. Siis ma pean saama valgusfoori tagant esimesena minema. Kiirendama nii, nagu testiks autot ja võimsust mu autol peaks olema ;) Sõitma Pärnu maanteel 80-ga ja Järvevana teel vähemalt sajaga. Lisaks sellele üürgab mul siis autos raadio  mõnda sealt parajasti tulevat “hittlugu”.

Ei tea küll mis selle põhjuseks on, aga ju ma siis elan oma mees-mina niimoodi välja või nutan “noorust” ja vabadust taga…. aga vahel on niiiiii mõnus :)

2 Responses to minus elab rullnokk

  1. acerolakuts says:

    minust räägid, jah:)?

  2. maarja says:

    piinlik öelda, a ma ka rullnokkan üksi olles.

    kuigi muusikat kuulame koos miaga valjusti, siis ta jääb lihtsalt kähku magama.

Leave a Reply

