kirjutamisest

 img_6691.jpg

Keit 1-kuuselt kirjutamas ;)

minu koolipõlve õudusunenägu oli kahe lehekülje pikkune lahingukirjeldus ajaloo tunnis. Või siis mingil teemal jutustamine, kus ei olnud, ei kuupäevi,  olulisi nimesid, ega muid tähtsaid fakte.  Esimese 2 sain ka just nimelt saksa keele jutustamise eest.

Ja samamoodi kuulus ka eesti keel, kus kirjandeid kirjutati, mu tunnistusel halvemate hinnete hulka. Minu lemmikaine koolis oli matemaatika, aga see ei ole praegu oluline. Igatahes, kui ma läksin 5 aastat peale keskkooli lõppu riigieksameid tegema, siis kõige hullem minu jaoks oli kirjand. Ma olin seal arvestanud kõige madalama hindega, sest terve kooliaja oli mulle selgeks tehtud, et must ei ole mingit kirjutajat. Suur oli aga üllatus, kui ma 8 sain ja sellega koos tuli ka usk, et äkki ei ole asi nii hull…..

Teine asi kirjutamise juures on see, et kogu jutt tuleb naljaks pöörata. Ja see ei lähe ka alati nagu läbi. Aga kui Kalle mind ikka utsitas ja ütles, et kõik on tegelikult harjutamise asi, siis näe….. siin ma nüüd siis harjutan ;).

Ma ükspäev lugesin arhiivi ja mõtlesin, et kui hea, et ma ikka olen kirjutanud. Muidu oleks see ju kõik meelest ära läinud. Ja piltidega on samamoodi. Vaatad pilti ja tead täpselt mis siis juhtus, kui mõnikord on niisama raske isegi meelde tuletada, mis eelmine nädal juhtus.

Ja teinekord on jälle hea, kui keegi mõne hea sõna ütleb. Oleks siis koolis keegi kiitnud ;)….. siit moraal – lähen kooli õpetajaks ja kiidan oma õpilasi!!!

img_5034.jpg

Ketlin 1-kuuselt kirjutamas ;)

3 Responses to kirjutamisest

  1. maris says:

    tubli, et pliiatsid iga pildi peal on!

  2. Krentu says:

    Meil on ka sellised pliiatisd :) Juba teine pakk :)
    Aga Sinu kirjututamise juures on veel see hea, et ma ka siis tean mis sa teed ja mis lapsed teevad :) Muidu Sa küll nii põhjalikult ei räägiks. Väga mõnus on lugeda!

  3. Kristel says:

    Kuigi ma Sind päriselus ei tunne, käin seda blogi siin vahest ikka piilumas ja pean ütlema, et väga vahvalt kirjutad!:)
    JA pildid on muidugi väga lahedad! Ja tüdrukud on sul ikka täiesti ühte nägu – jube vahvalt teadja näoga (hirmtargad mõtted kindlasti peas) vaatavad nende kahe pildi peal:)

Leave a Reply

