Kalle hoiab lapsi

img_6696.jpg 

Eelmine nädal jooksis mul juhe korra kokku. See oli siis, kui üks ei jäänud magama ja teine juba üles ärkas ja mina ei saanudki magada! Siis ma loomulikult tormasin kohe Kallele hädaldama ja pressisin talt välja lubaduse, et laupäeval vaatab tema vähemalt 3 tundi  mõlemat last. Õnneks või kahjuks olin mina laupäeval aga täiesti haige ja ei tahtnud üldse voodist välja tulla. Nii ei jäänudki Kallel muud üle, kui lubadus teoks teha.

Ma õhtul talle ka ütlesin, et ta oli nii tubli, ja et kui ma haige ei oleks, siis oleks läinud ikka nii nagu alati… tal oleks midagi väga tähtsat vaja teha, mis kuidagi ei kannata edasi lükkamist ;)…. Nüüd aga mässas ta terve päeva vahelduva eduga laste ja minuga. Haige vajab ju ka hoolitsust ;)

Pisikesega on lihtne, temale  meeldib endiselt magada ja süüa. Need väiksed üleval oleku ajad sai ta ka ilusti sisustatud. Ketliniga on raskem, tema juba tahab koguaeg midagi. Ja nüüd kui terve päev on isa olemas, siis olid ka nõudmised kiired tulema. Üks tema lemmiktegevusi isaga on muna keetmine ja söömine. Sellele kulub peaaegu pool tundi. Siis peab isa veel joonistama kõikvõimalikke ja võimatuid olendeid. Ja kui ma nad õue saatsin, ei pääsenud Kalle ka kärutamisest. Õhtul käisid mõlemad vannis. See tähendab, et pärast seda kui Keit oli oma pisikeses vannis puhtaks pestud, siis ronis Ketlin sinna asemele.

Mina oleks oma vaba päeva palju rohkem nautinud, kui ma oleks ennast hästi tundnud, aga vahelduse mõttes oli seegi abiks. ….. Ja praegu – magama peaks hoopis! ;)

PS: sära just Kalle silmis õhtuks ei olnud, aga harjutamine teeb meistriks…. ise tahab veel kolme last ;)

10 Responses to Kalle hoiab lapsi

  1. maris says:

    leevikesele meeldib ka koos isaga muna keeta. peaaegu igal õhtul enne magama minemist nõuab ta, et nüüd vaja muna keeta. ma ostsin vutimune, siis sööb neid vähem. muna minuarust küll nii palju süüa ei tohi, nagu tema tahaks.

  2. acerolakuts says:

    maris, ole rahulik, vanad inimesed ei tohi muna süüa:) sest kolesterooli neis palju, lastel aga kulub see kolesterool organismi ülesehitamiseks ära.

  3. maris says:

    aga mu arust on munavalge just see ohtlik pool.

  4. triin says:

    laps tohib ikka iga päev ühe muna süüa (isegi on soovitav). Aga suured jah nii 2-3 nädalas. Samas oli viimaste munapühade ajal jutt, et munas on avastatud veel mingi lisaaine, mis ei lase sellel muna kolesteroolil imenduda. Aga kes seda tõde ikka teab…

  5. Siiri says:

    Copin siia suvel ilmunud Pärnu Postimehest munajuttu: Küsimusele, mida teisedki hea tervise ja pika ea saavutamiseks silmas võiksid pidada, vastab Meere, et palju sõltub mõistagi geenidest, nende suguvõsas leidub pikaealisi palju.

    Aga ise saab samuti väga palju ära teha. Oluline on süüa hommikuti kaerahelbeputru, sest see hoiab seedimise korras. Ja viis muna nädalas sööb Ilse Meere kohe kindlasti, enamasti keedetuna. “Munavalge polegi oluline, aga kollane on tähtis,” ütleb ta.

    Tõepoolest, meiegi toitumisteadlased soovitavad munade puhul unustada kolesteroolihirmu, sest munakollane sisaldab letsitiini, mida nimetatakse ajuvitamiiniks. Keskendumisvõime ja mälu parandamise kõrval kaitseb see südant ning veresoonkonda ja hoopis aitab hoida normaalset kolesteroolitaset.

    Jutu link: http://www.parnupostimees.ee/190706/esileht/artiklid/10065945.php

    Meere on 88-aastane Kanadas elav väliseestlane Ilse Meere.

  6. maris says:

    no teeme siis terviselehe siia!
    kui leevike kollast sööks, oleks hästi. aga tema loobib selle välja ja krõmpsutab valget. munavalges on aga liiga palju valku nagu lehmapiimaski ja paar esimest aastat on nii kõrget valku raske taluda. seepärast ma pabistangi, et äkki ükspäev tleb see valgupiir tal kätte.

  7. maarja says:

    mia jälle nõuab keedetud muna ja siis kui muna valmis vaatab nõutult ringi ja küsib, kes siis selle ära sööb.

  8. Krentu says:

    Me peaks Leevikesega kopereeruma – mulle maitseb ainult munkollane. Aga peaks ka Maibritile muna pakkuma, äkki seda sööb?

  9. maris says:

    Krentu, mulle endale maitseb ka õnneks munakollane.

  10. siuu says:

    see viimane lause oleks justkui meie pere isast kirjutatud…

Leave a Reply

