esimest korda…

img_6469.jpg 

enne jutu kirjutamist ma sülitasin kolm kord üle õla….

Ketlin on oma kahe eluaasta jooksul olnud kaks korda üks päev või õigemini öö palavikus. Paar korda on olnud nohu ja köhinud on ka vist…. kuigi ma ei mäleta millal.

Täna oli meil plaanis minna raekotta Liisu sünnitunnistuse järele. Ja et kõik hästi läheks, oleks ju kõige parem kui Ketlin ilusti terve püsiks.

Eile läksime siiski Jukusse mängima, sest kolmapäev on meil Juku päev ja seekord lubati seal torti. Mul oli küll see väike ebaoluline asi meelest läinud, aga ikkagi….

Õhtul käis vend oma perega meil külas ja siis need mehed avastasidki, et väga lahe on lapsi tooliga keerutada ja siis nad maha tõsta. Venna laps veel ei käi ja seda naljakam oli kuidas ta roomata üritas. Niimoodi täiskasvanud inimesed ei tee…. aga naljakas oli ikkagi ;).

Igatahes lõppes see sellega et umbes tund aega hiljem hakkas Ketlinil paha. Ta ise ei saanud aru, mis tal täpselt viga on, aga igaks juhuks tõi endale pissipoti ja kiskus kõik riided seljast ära…. kui siis kogu seenepirukas välja tuli…. ise näost lubivalge.

Esimest mõtet ma ei mäleta… aga mingil hetkel ma mõtlesin, et näed nüüd… Jüri juurde jääb minemata.

Aga ei jäänud. Kell 10 õhtul jäi Ketlin ilusti magama… öösel käis pissil ja jõi vett ja hommikul oli juba rõõmus ja roosa, nagu polekski midagi juhtunud.

Võta nüüd siis kinni, mis tal oli…. seenepirukas + toolikeerud või ülikiirelt ja kergelt mööduv kõhuviirus.

4 Responses to esimest korda…

  1. acerolakuts says:

    seenepirukast kahju:) see mu lemmik:)
    ma ise arvan, et lapsed ei jaksa seeni seedida. ning toolikeerud kindlasti ei teinud ka asja paremaks.

  2. Krentu says:

    Oi-oi, mis te lastega teete! Ma ei tuleks sellise asja pealegi – mul pole vendi :D Vaene Ketlin… hea et kõik nüüd ok. Tohutult armas pilt on ka, muide:)

  3. maris says:

    seen pole tõesti 2-aastase toit. ongi hea, et välja tuli. leevikese kõhuviirus enne vana-aasta õhtut (mis võis olla ka ohtrast kalamarjast eksole) läks sama ruttu üle õnneks.
    kuidas raekojas oli?

  4. maarja says:

    ma arvan ka et seened kurjajuur, lisaks keerutamine kah. kuigi see üks mia lemmikutest. ta küll kutsub seda tantsimiseks ja peale hoogsaid tiire on kergelt oimetuna pikali.

Leave a Reply

