mina sõnumid

Mammu tahb seda ja mammu tahab teist. Kui küsid, et kas sa tahad seda vastab ta – tahad!

Eile siis püüdsin talle mina sõnumeid õpetada. Võtsime lihtsa lause – mina tahan mett! Kuulas ja vaatas mind, kuidas ma nagu part muudkui korrutasin, mina tahan mett ja mina tahan mett. Mõtles siis natuke ja ütles – mammu tahab mett!

Esimene kord läks aia taha.

Ja temaga vaidlema hakata ei ole mõtet. Issi on tükult (loe: issi on tüdruk)! Kui ma siis püüdsin väita, et ei issi on ikka poiss… siis vasta väga nõudliku häälega – EIIII … issi on tükult!!!!

Ükspäev palus raamatut lugeda… kahe lause järel ütles…. EIII see ei ole nii! Võttis ise raamatu, ajas näpuga järgi ja “luiges” mis seal tegelikult kirjas oli :)

Ketlini lemmiksõnad on väga ja liiga ja natuke jne. Need ju ilmestavad tema juttu. Kui enne  piisas ühest sõnast, siis nüüd ei ole kuum lihtsalt väga kuum vaid väga, väga kuum… mis siis et tegelikult oli asi ainult natuke soe :)

Aga nagu triibik ütles, on lahe iga. Päeva jooksul on ikka päris mitu lauset, mis muigama panevad, aga kahjuks lähevad need kohe meelest….

3 Responses to mina sõnumid

  1. Gaidi says:

    Minu tüdruk ütleb aita meid (Loe:aita mind)

  2. acerolakuts says:

    iga asi omal ajal:) ma mäletan selgelt seda päeva, kui Susanna hakkas mina-vormis rääkima.

    tegin kopi-peisti enda blogist – see oli kuu pärast 2-aastaseks saamist.
    Täna oli esimene päev, kui Susanna kasutas mina-vormi.
    “Ma tulen ise alla!” Ja kuna ma tabasin selle ära ja avaldasin valjuhäälselt vaimustust, kordas ta seda söögilaua ääres, et “Ma tahan piima!” Siis ta muidugi kiirelt mõlemal korral parandas, et “Ikka Suusi tuleb, tahab”, aga tundub siiski, et ots on lahti tehtud.

  3. maarja says:

    Mia puhul ma seda mina-vormi tulekut ei mäleta, kuid alles eelmisel nädalal arvas ta vajalikus vötta kasutusele söna tüdruk, enne olid köik poisid.

Leave a Reply

