Väike pidu 2. osa

img_6607.jpg

Kõik ei saanud küll seda kirja kätte, aga õnneks me jõudsime sellele ikka õigel ajal jälile. Igatahes pühapäeva õhtul oli umbes täpselt nii palju inimesi kohal.

Ketlin ei jõudnud ära imestada, kui palju sõpru ja sõbrannasid tal ikka on. Kallistas palju ja tatsas niisama uhke näoga mööda tube ringi.

Minu jaoks möödus sünnipäev nii kiirelt, et ei jõudnud kellegiga õieti rääkidagi. Mis siis, et selleks ju külalised kutsutaksegi.  Aga mulle väga meeldis ja õhtul kodus olles oli selline mõnus ja kerge tunne.

Liisu-Miisu, kes magas kogu sünnipäeva maha, oli ka kodus väga viisakas, et magas lõpuks hommikul kella üheksani. Väga tubli näide, kuidas üks ühe kuune oma katsikul käituma peab!

Kokkuvõttes olen ma väga õnnelik, et nii paljud meile külla tulid ja lõbusalt mürgeldada said. Mina vähemalt ei kuulnud kordagi, et Ketlin nutnud oleks :),

nii et nii tore, et kõik oli nii tore ja kõigil oli nii tore ja nii tore, et oli tore :)))

img_6612.jpg

 Selleks, et Kalle jõuaks ära pidada oma kõne, kuidas see tort meie pulmapäevast alates, meie pereüritustel ikka kohal käib, põleva küünla ajal ära pidada, võeti kasutusele vastavad abinõud.

img_6619.jpg

 Kahe aastane on piisavalt suur, et oma tort ise lahti lõigata!

3 Responses to Väike pidu 2. osa

  1. Krentu says:

    Pidu oli tore ja kook maitses hästi! Maibrit pole tükk aega õhtul nii ruttu magama jäänud (kusjuures autos ei jäänudki) – ta mürgeldas ikka täiega, enda kohta. Ja see, et Sa öösel magada said on veel kõige parem. Mõtlesin, et kindlasti istud Liisuga üleval…

  2. maris says:

    mina ja leevike olime ka, aga pildil on ainult isa. leevike ei ole nõus niimoodi kambakesi ühes kohas istuma.

  3. Naissaar says:

    Nii tore pidu! Ma olen avastanud, et laste sünnipäevad on need aasta kõige shefimad peod (ei tea, mis see küll minu kohta ütleb). Palju õnne ka lastele!
    Ja veel et kahene sõidab küll juba rattaga ja täitsa shefilt – keerab ja puha. Nii et andke tuld! (ja kinkige kiiver ikka ka ;-)

Leave a Reply

