väike pidu 1. osa

Kõik algas sellest, et “Ketlin” saatis kirja……

Mina tegin nimekirja, kellele kiri saata ja Kalle täiendas ja tõmbas maha ning kleepis ümbrikutele Lotte margid…

Tere… 

Sellel päeval kui ma päriselt kahe aastaseks sain, oli minu õde veel nii pisike, et pidu ei olnud. Ema ja isa lubasid, et pidu tuleb hiljem. Nüüd kohe varsti näiteks. 21. jaanuaril kell pool seitse õhtul Naerusuu mängutoas. Ma ise ei ole seal kunagi enne käinud, aga kuidas sinna saab, see on arvutis kõik kirjas. http://www.naerusuu.ee 

Sünnipäev lõppeb kell pool kümme ära ja selleks, et ma jõuaks kõigi oma sõpradega mängida ei tohi hiljaks jääda! Ma tean, et sünnipäeval tuuakse alati kingitusi ka, aga minu mänguasja kast on ääreni täis ja ilma ema ja isa abita see ei taha oma kohale enam ära mahtuda. Peale selle arvab minu isa, et ma vaatan liiga palju multikaid ja kõik mu pusled on pidevalt pilla-palla.  

Aga ema ja isa lubasid, et ma saan omale suvel jalgratta. Selle jaoks hakkasin ma just raha koguma. Eriti ei ole veel sinna midagi kogunenud, aga ma püüan olla tubli…. Kui keegi arvab, et ma olen veel jalgratta jaoks natuke liiga väike, siis mulle meeldib joonistada ja nukkudega mängida. Mul on 2 nukku ja see on täiesti piisav. Üks on suurem ja teine natuke väiksem. Mina ja mu õde oleme samamoodi.Aga nukuriideid mul ei ole ja nukul ei ole voodit ja patja … 

Kui mul on sünnipäev, siis  samal ajal on mu väikse õe sünnipäev ka. Tema saab 0 aastaseks. Tegelikult pidi olema nii, et kõik minu sõbrad, kes ei ole veel Liisu-Miisut näinud, saavad teda siis näha. Mu õele ei ole kingitusi vaja, sest ta ei oska veel nendega mängida ja peale selle saab ta kõik minu vanad asjad endale!  Vot selline kiri tuli!  Kalli-kalli ja varsti näeme. 

Mammu Ketlin

Kui te mu kirja kätte saate, äkki te siis ütlete seda mu emale, sest eelmine aasta juhtus nii, et ühed mu sõbrada ei saanudki teada, et mul sünnipäev oli….

Leave a Reply

