kingitused….

Kõige põnevam osa sünnipäevade juures on kingituste avamine.  Kuna Ketlin on nii väike ja Kalle arvas, et ta ei saa äkki ise hakkama, oli tema meie peres kõige aktiivsem avaja ;).

Ma ei tea küll, mis Ketlin täpselt arvab, aga minul oli küll hea meel ja meie pere andis välja järgmised auhinnad :)

Kõige lahedam kaart:

img_6662.jpg

Kõigemad lilled:

 img_6650.jpg

Minu lemmikkingitus:

img_6633.jpg

img_6648.jpg

Kingitus ei ole mitte nukk, tema on ainult modell. Kingitus on nukuriided. Ma ei ole kunagi niiiii ilusaid nukuriideid näinudki ja nüüd on nii suur kiusatus tüdrukutele ka sellised roosad kleidid teha….. minu arust väga super!

Kalle lemmikkingitus:

img_6664.jpg

Kalle valik oli väga lihtne, sest isegi mängutoas veetis ta enamus ajast “maja” ehitades….. ja kujutage siis ette tema rõõmu, kui ta kodus suure ja mitte pehme paki avatud sai. Nagu oleks temal sünnipäev olnud! 

Kõige ilusam pakk:

Täiesti inimlikel põhjustel ei ole sellest mul pilti, sest auhindu hakkasime me välja andma alles siis, kui pakk oli juba puruks tehtud. Aga auhind läks Leevikese ja Mirteli pakile, mis täiesti läbinähtavalt oli Leevikese ema tehtud.

Ketlini lemmikud:

img_6634.jpg 

Esialgu oli tal päris raske valida…..

img_6640.jpg

img_6641.jpg

img_6642.jpg

…. aga ainult esialgu :)))) 

Peaauhind:

loomulikult jalgratas. Kuna see on alles poes, ei tea Ketlin sellest veel tegelikult midagi…. aga auhind on välja antud!

PS: väiksemad auhinnad läksid veel teistelegi kingitustele. Kalle sai kell 12 öösel Ketliniga koos tupsupuslet kokku panna ja mina raamatusse magneteid klõpsutada…

5 Responses to kingitused….

  1. Anu says:

    Aga mul on see ajakiri, kus need roosade nukuriiete tegemise õpetused sees on:) Ja ma enda lapse nukule tegin just sellesama kübara:) Peaks talle endale ka tegema, need on äraütlemata nunnud.

  2. kristel says:

    aga anu, kas ütleksid, mis ajakirjaga on tegemist. vaataksin järgi, äkki on vähemkogenumale ka jõukohane meisterdamine.

  3. Mari says:

    Wow, need nukuriided on tõesti viimase peal! Imetlesime neid siin Mariaga ja kui mina nuputasin, kuidas selliseid riideid teha, siis Maria teatas, et tema Annabellal on väga sellist kübalat vaja.
    Ehk siis oleksin ka ülimalt tänulik ajakirja nime eest, kus õpetus sees.

  4. acerolakuts says:

    Minu meelest oli see sügisene Novita. Või siis suvine…

  5. […] nuku sai kingituseks küll kaks komplekti, aga ilmselgelt on sellest vähe. Nii ma siis vahetevahel püüan kah päästa […]

Leave a Reply

