kärutajad

img_7862.jpg

millegi pärast on nii, et kui sul sünnib laps, siis kõigi muude tunnete ja vajaduste hulgas tekib ka vajadus jalutada. Miks muidu on neid kärutajaid linna peal nii palju. Kogemustest võin öelda, et see läheb küll varsti üle, aga sellegi poolest on ta praegu jälle kohal.

Enne Liisu sündi ma mõtlesin küll, et ahh mis ma ikka jalutan, et lükkan ta aeda magama ja ongi kõik.  Aga samas Ketlinit veel niisama aeda ei lükka ja nii ei jäägi muud üle kui jalutada.

Jalutame nüüd siis nii, et Ketlin on “kärus” ja Liisu linas. Ja mõlemal tuleb uni peale. Liisul minutite, Ketlinil tundide pärast. Seda jalutada tuleb ju nüüd tunde :))). Jalutamise juures on mitu kasulikku asja ja üks nendest on teised emad, kes ka samal ajal jalutavad :). Nii näiteks leppisime meist paari kilomeetri kaugusel elava Villemi emaga kokku, et lähme jalutama. Ühel ajal kodust välja minnes saime lõpuks poolel teel kokku ja jalutasime edasi koos.

Ühel tänava nurgal kohtasime Villemi sõpra Mikku, kes ka oma emaga jalutas…. edasi kõndisime kolmekesi või siis seitsmekesi. Juba võtsime enda alla terve tänava laiuse, aga sellepärast ju keegi ei pahanda. Kui niimoodi natuke aega jalutada, siis võib täitsa kindel olla, et varsti kellegi tuttav vastu tuleb ja näe… minu klassiõde ka kärutamas. Edasi läks neli käru ja 9 inimest. Seda võib juba väikseks paraadiks nimetada ….

Jututeemasid jätkub ju ka rohkem, sest nagu ikka, tunnevad eestis kõik kõiki ja ühiseid tuttavaid ei ole vaja kaugelt otsida…

ainuke asi, et Nõmmel võiks olla üks mänguväljak, kus on rohkem asju kui kiik ja liumägi. Üks kärutaja ema jõuab alati nii kaugele jalutada, kus iganes see ka siis ei asuks :)

PS: pilt on Ketlini esimesest aktiivsest kärutamise ajast ….

3 Responses to kärutajad

  1. Marit says:

    Kus kandis Nõmmel te jalutate? Näiteks Nõmme spordikeskuse juures (noh seal Glehni pargis) on peale kiikede ja liumäe ka mingid ronimisasjandused/redelid. Pluss parditiik, kus partidele saia sisse sööta saab. Meie küll käisime täna vist liiga hilja seal, sest pardikesed olid nii ilmselgelt ülesöönud, et meie saiale pöörati selg. :)

  2. maris says:

    no ja jalutades saab need kilod ka kähku maha, mis rasedana tulid.

  3. Krentu says:

    Ma nii tahaks, et ka mul oleks vajadus jalutada. Aga mulle ei meeldi. Mulle meeldib jalutada Maibriti JA Andresega, et siis juttu puhuda. Võõraste inimestega ma pole nii aldis suhtlema. Ja kuna Maibrit veel ei räägi, siis on mul suhteliselt igav jalutada. Olen selline tubane inimene terve elu olnud, mis teha. Õnneks maal ei pea jalutama vaid võib lihtsalt õues olla.

Leave a Reply

