miks siin parem on?

Ma ei teagi veel, kas siin on parem olla…..aga

1. Kui ma olen leidnud omale 10 minutit, et üks mõte kirja panna, siis blogger ütleb, et soory, sa oled praegu ebakindel ja proovi hiljem…. aga mul ei ole seda hiljem :)

2. Kui ma olen oma jutu ära kirjutanud ja tahan pilti panna, siis teeb blogger lihtsalt sellise näo, et ta ei saanud aru, mis ta tegema peab.

3. mulle nendest kahest põhjusest esialgu täiesti piisas ja kui neid wordpressis ei ole, siis olen mina õnnelikum inimene :)… kuigi mulle mu eelmine põhi väga meeldis ;)

One Response to miks siin parem on?

  1. Zinaida says:

    Mulle meeldib su blogi, kustahes see ka asuks.
    Ainult et valget väikest kirja on mustal taustal raske lugeda – siin on see kuidagi liiga tihedalt – reavahe on väiksem ja tähed lähestikku. But maybe it’s just me :-)
    Igal juhul jõudu.

Leave a Reply

