Vannituba…

img_6539.jpg

Kui ma siin kunagi hõiskasin, et ohh küll meie vannitoa remont läheb lihtsalt…. siis praegu ma võtan kõik oma sõnad tagasi :)

Vannitoa remont toimus meil kahes osas. Esimeses osas tehti väikseid ehitustöid ja värviti sein ning pandi ühte seina tapeet. Noh enam-vähem see sai ka tehtud ja on ammu juba unustatud tegu. Hoopis teine asi oli teine osa :)

Teise osa jaoks käisime me salongist mööblit tellimas. Kõige pealt läksime Eveli soovitatud salongi. Kuna seal meie esimene mulje oli suhtkoht nõrk ja seda ainult meid teenindama osutunud inimese tõttu, läksime me ühte teise. Selle teise me valisime täiesti lambist ja kuna teenindaja oli seal väga sõbralik ja abivalmis, siis sai ka tellimus esitatud. Tähtaeg oktoobri lõpp. Ohh väga hea ju :)

Natuke venis see ka meie ehitustööde tõttu, sest mees ei saanud mõõtma tulla, aga seda ainult nädala või kahe võrra. Ikkagi oleks kõik pidanud valmis olema ammu enne Liisu sündi.

Nädal enne, me siis hakkasimegi asja uurima, et tähtajad nagu juba ammu läbi… ja siis äkki saigi mööbel valmis. Teatati siis meile, et kohe kui järjekordne osamakse tehtud on, on paigladaja mees kohal.

Paigaldaja mees, aga ei jõudnud ja ei jõudnud. Lõpuks sündis Liisu ka juba ära ja kui ta oli 5 päevane jõudis ka paigaldaja kohal.

Ja nüüd läks põnevaks. Paigaldaja mees hakkas meil regulaarselt paigaldamas käima. Mõni päev ta ei jõudnud, kuigi lubas ja mõni päev tulnud tagasi, kuigi läks ainult korraks ära. Ja niimoodi käib ta meil siiamaani!!!!!! Kord ei ole õiget jubinat, siis ajab pesumasin vett välja, nii et põrand ujub ja nii edasi ja nii edasi ja nii edasi.

Eile õhtul minul kannatus igatahes katkes ja ma sellele mehele ka ütlesin, mis ma tast arvan. Ma ütlesin kõigele muule lisaks, et kui veel tööl käiks, siis ma oleks vähemalt 10 korda vihasem, sest see töötempo ja kavliteet on absoluutselt alla igasugust arvestust. Selle kõige tulemusena läheb meil nüüd juba osa määblist vahetusse ja see ei ole üldse normaalne ju….

Täna andsin ma juhtimise Kallele üle ja mina ei taha enam minutitki asjasse sekkuda. …. Vot sellist eestit me tahtsimegi :)

3 Responses to Vannituba…

  1. acerolakuts says:

    ohhh, vaeseke… ma tean, mida sa tunned:)
    ainult selle vahega, et minu hr. abikaasa otsustas kõik asjad ise ära teha, et ei peaks nende “paigaldajameeste” pärast kannatama. Kuigi me juba pesta saame pärast mõnekuulist pausi, on remont endiselt pooleli:)

  2. maris says:

    miks see süsteem siis nüüd parem on? blogioma siis?

  3. kessu says:

    jah, ma ka küsin, et miks wordpress bloggerist parem on?

Leave a Reply

