minu aed

Noh ma arvan, et nüüd on selle aasta tööd tehtud ja ma võin rahulikult elu nautida (loe: ei viitsi rohkem)

Need on minu seemnest pandud lõvilõuad. Mida ma olen nüüd ausalt öeldes isegi osasid koos juurtega välja võtnud, sest ausõna ma ei uskunud, et nad nii suureks kasvavad ja nii palju neid saab. Mul oli plaan suured põõsad ja väiksed lilled. Nüüd on aga vastupidi :)

Need on minu lemmiklilled :). Mul juba on oma aiast ettekujutus kuidas seal varsti ainult hostad ja astilbed kasvavad. Kuna aias on nii palju suuri puid. Noh igatahes meie 350 ruudu kohta on küll palju, siis täis-päikesepaistet meil ei ole ja see on väga hea. Aga samas tuleb mul siis ka valida nende taimede hulgast, mis ei vaja päikest. Veel meeldivad mulle hortensiad ja ebajasmiinid – mõlemaid on mul 3 erinevat sorti :)

Siin on meie suve “suurprojekt” – venna ehitatud suveköök. Esialgu ei ole veel kööki, aga selle eest on kamin ja õhtul on seal ikka supermõnus istuda. Tulevikus kasvavad üle katuse rohelised ronitaimed ja siis on veel eriti mõnus :) Järgmine aasta lubas Kalle naabri garaazi ka laudadega üle lüüa … tahaks näha kuidas ta selle jutuga naabri juurde läheb… Ülejäänud on pool aiast :) ja näha on ka minu seemnest kasvatatud petuuniad, mis on võtnud minu arvates hiiglaslikud mõõtmed… Igal juhul on mul vahel neid vaadates tunne, nagu ma oleks mingi keskealine aktiivne aednikust koduperenaine, kellel pole muud teha kui igal hommikul kääridega närtsinud õisi lõikamas käia….

Suveköögi poolt vaadates on näha minu esimene jäädav peenar meie aias, kus põõsad hakkavad juba mingit mõõtu võtma ja “kaunist vaadet” naabri aeda vaikselt varjama. Suur puu on alpi kuldvihm, mis 3,5 meetri asemel (mis ta raamatu järgi pidi kasvama) on meil mingi 7 meetrine :) ja oli üks väga suuri mõjutajaid oma kollaste õitega meie maja ostul. Vana pink on minu lemmik istumise koht, sest sinna ei paista peaaegu kunagi päike ;)

Ükspäev ma teen õhtul ka pilti :))))

3 Responses to minu aed

  1. Krentu says:

    käsime, nägime, vaimustusime, kiitisme …. ja tahaks üsna varsti uuesti minna:)

  2. on jah kobe ja mõnus aed. me istumegi iga päev seal.

  3. terje says:

    kadedaks teeb. Aga superilusad lõvilõuad. et just valged?

Leave a comment