isad minu piltidel

Emad lastega on täiesti tavaline pilt. Hoopid teine asi on vaadata isasid koos lastega. Minu arust on neis palju rohkem siirust ja mängu. Samas puudub neil silmis hirm ja alalhoiuinstinkt, mis antakse naistele koos lastega kaasa.
Mulle kohe meeldib neid isasid või siis lapsi;) pildistada…


nii tõsine jutt on neil pooleli


nali oli ;)


vanaisa jaoks on ikks tegu portselanist õrnemaga


see on minu isa…. ei ole minu oma on… ei ole…


mmmmm… mämm, mämmm…. ja mulle öeldi, et ainult emad söövad lastega kaasa ;)


musi … ja hooga veel üks musi


üks issi kahe peale


ühte naist lõbustada ei olegi ju niiii raske ;)


mäest üles ja alla ja läbi metsa… parampa..parampa.. parampampampmaaaa


kust siis veel õppida?


uni tuleb nii peale…


………….

3 Responses to isad minu piltidel

  1. Krentu says:

    Väga lahe teema ja mulle meeldib eriti see üks isa kahepeale :)

  2. Marje says:

    Olen tähele pannud, et vahel isegi kõige vaoshoitum meesterahvas võib lapsega tegeldes muutuda ise ka lapseks:)

  3. LIISU says:

    …ILUS

Leave a Reply

