koolitöö…

Kui mul vaba aeg on, siis ma teen koolitööd. Ma olen nüüd valinud sellised koolitööd, mis mulle meeldivad. Need mis ei meeldi, need teen kunagi hiljem. Nagu loom, kes sööb kõigepealt oma kausist kõige maitsvama osa. (Inimesed nii tavaliselt ei tee… magustoitu söövad ju viimasena)… aga sellest ei tahtnud ma üldse rääkida.

et siis koolitöö:

4 Responses to koolitöö…

  1. Andres says:

    Nagu väikesed pensionärid.

  2. Marje says:

    Telefonidega saab vahel imet teha;)
    Ja veel… neid koolitöid võiks olla tihemini, siis ei peaks ise last enam pildistamagi oma seebikarbiga:P

  3. uhke pilt, mis see teema muidu oli?

  4. krista says:

    beebimood või moodsad beebid :)

Leave a Reply

