Ketlinile ei meeldi ;)



7 Responses to Ketlinile ei meeldi ;)

  1. Krentu says:

    Ketlin on nii armas kui ta nutab… tahaks talle kohe appi tõtata…

  2. ega mirtel muidugi see kurjajuur ei ole. ja kes mirtelile appi tõttab, ta ju väiksem ja nõrgem…

  3. krista says:

    ei ole, ei ole Mirtel kurjajuur ;)…. lihtsalt tema nägu vaadates võib ju selline ekslik mulje jääda, nagu ta kisuks Ketlini käest mänguasja ära :))))

  4. liina says:

    Mina olen hetkel Eestis. Jalutasin eile Tallinna Kaubamajas ja uhes kohvikus sikutas kardinaid ei keegi muu kui neiu Ketlin. Kohe tundsin ara :) Monusad paksud blondid juuksed tulevad.
    Endal tunne nagu oleks kuulsust nainud :)

  5. Krentu says:

    No Ketlin on minu ristitütar ja ma pean teda maksku mis maksab kaitsma :)) Vähemalt moraalselt :) Aga Mirtel on nii suur et ei tunne äragi!

  6. Anu says:

    plusspunktid krista kommentaarile:)

  7. […] Ketlin on palju sõpru ja sõbrannasid ja kõik nad meeldivad talle väga. Sellest hoolimata on tal mõnega mõnikord mõni kana kitkuda. Väga kummalistel ja arusaamatutel põhjustel oli tal Mirteliga pidevalt mingi kisma. Ega ju keegi ei näinud millest kana algas, aga varsti oli kisa lahti ja poisid karvupidi koos. Ma isegi ükskord jäädvustasin selle pildile – vot siin […]

Leave a comment